مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 15:102023-08-15سياسي

برگزاری پیاده روی جاماندگان اربعین همگام با زائران اربعین در سراسر کشور


معاون امور استانها، حقوقی و امور مجلس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در سراسر کشور همگام با زائران اربعین در عراق برگزار می شود.

- ایسنا/تهران معاون امور استانها، حقوقی و امور مجلس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در سراسر کشور همگام با زائران اربعین در عراق برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی ظهر سه شنبه 24 مرداد ماه در جلسه ستاد برگزاری مراسم شهیدان هشتم شهریور ماه که با حضور مسئولان ، نمایندگان دستگاه ها و ارگان ها در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شد، با اعلام مطلب فوق خاطرنشان کرد: اربعین از شعائر بزرگ شیعه است که به لطف الهی روز به روز بر عظمت آن افزوده می شود و خوشا به حال آنان که با حضور در اعتاب مقدسه در پیاده روی از نجف تا کربلا شرکت می کنند؛ اما بدیهی است که بسیاری از مردم عزیز و ولایتمدار ما به دلایل مختلف توفیق حضور ندارند.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی افزود: مردم عزیز و حماسه ساز ایران اسلامی در سراسر ایران اسلامی با برگزاری پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی مراتب عشق و ارادت خود به سیدالشهدا (ع) را به نمایش خواهند گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری پیاده روی جاماندگان اربعین همگام با زائران اربعین در سراسر کشور

برگزاری پیاده روی جاماندگان اربعین همگام با زائران اربعین در سراسر کشور