مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 11:052023-08-01اقتصادي

14 هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان چهارمحال و بختیاری توزیع شد


مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای ماه محرم تاکنون 14 هزار و 260 پرس غذای گرم در قالب پویش اطعام حسینی میان خانواده های نیازمند استان توزیع شده است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای ماه محرم تاکنون 14 هزار و 260 پرس غذای گرم در قالب پویش اطعام حسینی میان خانواده های نیازمند استان توزیع شده است.

جاسم محمدی فارسانی در گفت و گو با ایسنا با اعلام این خبر، اظهار کرد: این تعداد غذا با هزینه یک میلیارد و 200 میلیون تومان در 19 آشپزخانه اطعام حسینی تهیه و میان نیازمندان توزیع شده است.

وی افزود: همچنین طی این مدت بیش از 2400 بسته مواد غذایی با هزینه بیش از 280 میلیون تومان با مشارکت مؤسسات خیریه، مراکز نیکوکاری و کمک های مردمی تهیه و میان نیازمندان تحت حمایت و غیر تحت حمایت توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه پویش اطعام و احسان حسینی در راستای تأمین نیازهای معیشتی خانواده های نیازمند در قالب پخت و توزیع غذای گرم و تهیه بسته های مواد غذایی در حال اجرا است، اضافه کرد: پویش اطعام و احسان حسینی تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، محمدی با اشاره به روش های مشارکت در این پویش اضافه کرد: مردم نیکوکار استان می توانند نذورات خود را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان چهارمحال و بختیاری توزیع شد

14 هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان چهارمحال و بختیاری توزیع شد