مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 21:552023-07-24اقتصادي

توقف 3 ساله کارگاه های مترو منطقه 20 در ایستگاه بودجه


عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه روند اجرای پروژه مترو خط 6 در شهرری حدود 3 سال است که متوقف شده است، گفت: اعتبار لازم برای اجرای ادامه این خط مترو بالغ بر 5 هزار و 300 میلیارد تومان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، بازدید و نظارت میدانی تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش و شهردار منطقه 20 از پروژه های شهرری و دیدار مردمی با شهروندان عصر امروز برگزار شد.

  اعضای شورای شهر تهران پس از دیدار مردمی در شهرداری منطقه 20، از پروژه احداث روگذر دسترسی جنوب حرم به بزرگراه شهید آوینی، طرح بازآفرینی محله نفرآباد، بافت فرسوده قلعه دولت آباد، پروژه خط 6 مترو در شهرری و طرح پیاده راه میدان حضرت عبدالعظیم(ع) بازدید کردند و از نزدیک در جریان روند اجرای پروژه ها و کمبودها قرار گرفتند و همچنین در جلسه ای موضوعات مختلف شهرری مورد بررسی قرار گرفت.

توقف 3 ساله مترو در شهرری مهدی اقراریان عضو شورای شهر تهران در جریان این بازدیدها اظهار کرد: در محله قلعه دولت آباد به دلیل ورود اوقاف و مالک عرصه قرار بر این شد که با استفاده از الگوی قابل اجرا در محله نفر آباد این محله نیز مورد بازآفرینی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه توسعه جنوب تهران مطابه بزرگ شهر تهران است گفت: تسریع در اجرای پروژه های محله قلعه دولت آباد از مهمترین اهداف است که در د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف 3 ساله کارگاه های مترو منطقه 20 در ایستگاه بودجه

توقف 3 ساله کارگاه های مترو منطقه 20 در ایستگاه بودجه