مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 09:452023-08-05سياسي

بررسی روش های نوین درمانی و واکسن و داروهای نوترکیب در همایش بیوتکنولوژی


همایش ملی بیوتکنولوژی جمهوری اسلامی ایران با هدف ارائه آخرین دستاوردهای علمی محققان در این حوزه در مهر ماه برگزار می شود.

- همایش ملی بیوتکنولوژی جمهوری اسلامی ایران با هدف ارائه آخرین دستاوردهای علمی محققان در این حوزه در مهر ماه برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پنجمین همایش بین المللی همزمان با سیزدهمین همایش ملی بیوتکنولوژی جمهوری اسلامی ایران از سوی انجمن بیوتکنولوژی جمهوری اسلامی ایران و پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری با هدف ارائه آخرین دستاوردهای علمی محققان در این حوزه، ایجاد فضای تعامل و هم اندیشی علمی بین محققان و اندیشمندان و جلب توجه مسئولین کشور به اهمیت دانش بیوتکنولوژی و پیشرفت های خیره کننده آن در سال های اخیر در مهرماه سال جاری برگزار می شود.

زیست فناوری پزشکی، تشخیص، روش های درمانی نوین، واکسن و داروهای نوترکیب، زیست فناوری گیاهی، محصولات تراریخته و ایمنی زیستی، زیست فناوری میکروبی، غذایی، صنعتی، محیط زیست و نانوتکنولوژی، بیوانفورماتیک، علوم و فناوری های امیکس، زیست فناوری سامانه ها، زیست فناوری جانوری​​​​ و مباحث نظری زیست فناوری از جمله محورهای این دو رویداد مهم در حوزه بیوتکنولوژی معرفی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی روش های نوین درمانی و واکسن و داروهای نوترکیب در همایش بیوتکنولوژی

بررسی روش های نوین درمانی و واکسن و داروهای نوترکیب در همایش بیوتکنولوژی