مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 22:552023-08-03سياسي

اولین و تنها انقلاب موفق بعد از جنگ های جهانی


عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با حضور در جمع دانشجویان حاضر در دوره اسلام ناب گفت: اولین و تنها انقلاب موفق بعد از جنگ های جهانی انقلاب اسلامی بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری دانشجو، حسن رحیم پور ازغدی با حضور در جمع دانشجویان حاضر در دوره اسلام ناب گفت: اولین و تنها انقلاب موفق بعد از جنگ های جهانی انقلاب اسلامی بود، بقیه یا با چپ ها بودند یا با راست ها، تعدادی هم به جنگ داخلی تبدیل شدند، اینجاست که اهمیت انقلاب ایران و نقش ولایت فقیه مشخص می شود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: هیچ چیزی از ذیل عدالت خارج نیست، آزادی، حقوق جنسی، حقوق اقتصادی و دیپلماسی همه ذیل عدالت تعریف می شوند.

وی با اشاره به تاریخ معاصر انقلاب اسلامی گفت: طولانی ترین تحریم، وحشی ترین تروریسم، تحمیل جنگ 8 ساله که در آن از ملل مختلف اسیر گرفتیم، همه اینها اتفاق افتاده تا به اینجا رسیدیم.

3 درصد مردم جبهه آمدند، خیلی ها نیامدند، بعضی ها هم آنطرفی بودند، 17000 شهید ترور دادیم، افرادی که ریش داشتند و مسجد می رفتند را به رگبار می بستند.

رحیم پور ازغدی ادامه داد: در ذهنتان این نباشد که انقلاب کاری نکرده، آن موقع همه انقلابی بودند و الان نیستند، نه، اول انقلاب هم همین بود، در جنگ فقط چند صد هزار خانواده می جنگیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین و تنها انقلاب موفق بعد از جنگ های جهانی

اولین و تنها انقلاب موفق بعد از جنگ های جهانی