مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 10:052023-08-15اقتصادي

تصویب طرح جامع «باقرشهر» و «شهرک اعتمادیه» در استان تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «خسرو دانشجو» با تاکید بر راهکار های دولت برای الحاق اراضی با مالکیت دولتی به شهرها، سومین موضوعی را که در ششمین جلسه شورای عالی شهرسازی و معماری مورد بررسی قرار گرفت، - تصویب طرح جامع باقرشهر و شهرک اعتمادیه در استان تهران خسرو دانشجو با تاکید بر سیاست تسریع در قانون جهش تولید مسکن، از تصویب طرح جامع باقرشهر و طرح جامع شهرک اعتمادیه شهریار استان تهران برای تکمیل زیرساخت های لازم شهری و تامین مسکن متقاضیان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، خسرو دانشجو با تاکید بر راهکار های دولت برای الحاق اراضی با مالکیت دولتی به شهرها، سومین موضوعی را که در ششمین جلسه شورای عالی شهرسازی و معماری مورد بررسی قرار گرفت، الحاق 155 هکتار اراضی به محدوده شهر نیشابور عنوان کرد.

وی گفت: الحاق 155 هکتار اراضی پیشنهادی به شهر نیشابور برای اجرای قانون جهش تولید و طرح نهضت ملی مسکن مورد بررسی قرار گرفت.

دانشجو توضیح داد: مقرر شد تا این طرح یک بار دیگر به کمیته فنی شورای عالی شهرسازی و معماری برگردانده شود تا مواردی که نگرانی وزارت جهاد کشاورزی، وزارت نیرو ومحیط زیست و سایر دستگاه هاست به دقت کارشناسی شود و پس از رفع موارد ابهامی دوباره برای جلسه بعدی شورای عالی برای اخذ تصمیم نهایی ارجاع شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب طرح جامع «باقرشهر» و «شهرک اعتمادیه» در استان تهران

تصویب طرح جامع «باقرشهر» و «شهرک اعتمادیه» در استان تهران