مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 14:202023-07-29پزشكي

برچسبی که سرطان پستان را در مراحل اولیه تشخیص می دهد


یک برچسب انعطاف پذیر که برای اسکن بافت طراحی شده است، می تواند امکان نظارت مکرر بر بیمارانی را فراهم کند که بیشتر در معرض خطر ابتلا به سرطان پستان هستند.

- یک برچسب انعطاف پذیر که برای اسکن بافت طراحی شده است، می تواند امکان نظارت مکرر بر بیمارانی را فراهم کند که بیشتر در معرض خطر ابتلا به سرطان پستان هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از ام آی تی نیوز، هنگامی که سرطان پستان در مراحل اولیه تشخیص داده می شود، میزان بقا نزدیک به 100 درصد است اما برای تومورهایی که در مراحل بعدی شناسایی می شوند، این عدد به حدود 25 درصد کاهش می یابد.

پژوهشگران دانشگاه ام آی تی (MIT) به امید افزایش دادن میزان بقای بیماران مبتلا به سرطان پستان، یک فناوری پوشیدنی طراحی کرده اند که امکان تشخیص دادن تومورها را زمانی که هنوز در مراحل اولیه هستند، فراهم می کند.

این فناوری به ویژه می تواند برای بیمارانی ارزشمند باشد که در ماموگرافی های متداول، بیشتر در معرض خطر ابتلا به سرطان پستان تشخیص داده شده اند.

این فناوری، یک برچسب انعطاف پذیر است که به لباس زیر متصل می شود و به کاربر امکان می دهد یک ردیاب سونوگرافی را در امتداد برچسب حرکت دهد تا از بافت پستان در زوایای گوناگون تصویربرداری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برچسبی که سرطان پستان را در مراحل اولیه تشخیص می دهد

برچسبی که سرطان پستان را در مراحل اولیه تشخیص می دهد