مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 08:152023-07-24ورزشي

راه توبه به روی احدی بسته نیست


استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه نباید گناه کرد اما در صورت ارتکاب به گناه نیز از بخشش خداوند ناامید نشوید، تصریح کرد: راه توبه باز است و خاتم الانبیا می فرمایند خداوند این راه را به روی احدی نبسته است.

- ایسنا/قم استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه نباید گناه کرد اما در صورت ارتکاب به گناه نیز از بخشش خداوند ناامید نشوید، تصریح کرد: راه توبه باز است و خاتم الانبیا می فرمایند خداوند این راه را به روی احدی نبسته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین ظهیری در ششمین شب عزاداری دهه اول محرم هیات خادم الرضا(ع) که شامگاه یکم مردادماه در ورزشگاه حیدریان قم برگزار شد، تصریح کرد: امروزه فضای مجازی و اینترنت، کانال ها و گروه هایی که در این فضا ایجاد شده است، دنیا را به یک دهکده بلکه به عنوان یک خانه تبدیل کرده است.

وی افزود: اینترنت کاری کرده است که هر خبری در این عالم اتفاق می افتد به سرعت شگفت انگیزی در همه دنیا پخش می شود و اتفاقات سیاسی، اجتماعی و اخلاقی به سرعت شگفت انگیزی میان جوانان منتشر می شود.

این استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه متاسفانه حتی جوانان وقتی می خواهند استراحت کنند در کنار خودشان موبایل دارند، ادامه داد: روزی خواهد رسید که از این هم بدتر خواهد شد تا جایی که این مسئله هوش مصنوعی یکی از مسائل روز جامعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه توبه به روی احدی بسته نیست

راه توبه به روی احدی بسته نیست