مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 11:222023-08-13حوادث

امحای بیش از 5900 کیلوگرم موادغذایی غیر قابل مصرف در آبادان


سرپرست مرکز بهداشت آبادان از معدوم سازی 5 هزار و 942 کیلوگرم انواع موادغذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته توسط بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان آبادان از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

- جعفر ربیحاوی اظهار کرد: بازرسان بهداشت محیط این مرکز در برنامه های جاری و همچنین با تشدید بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی موفق به کشف انواع لبنیات، آبمیوه، کلوچه، کنسرو، مواد پروتیینی فرآوری شده و سایر مواد غذایی غیر قابل مصرف انسانی و تاریخ گذشته شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: این اقلام پس از طی مراحل قانونی و اخذ دستور مقام قضایی با همکاری نیروی انتظامی معدوم سازی شدند.

ربیحاوی گفت: با توجه به نزدیک شدن به مراسم معنوی پیاده روی اربعین شهروندان باید توجه جدی به کیفیت انواع اقلام غذایی مصرفی این ایام از جمله انواع چای، شکر و آبلیمو و تاکید بر خرید از فروشگاه های معتبر داشته باشند.

سرپرست مرکز بهداشت آبادان بیان کرد: سامانه 190 به منظور دریافت شکایات و پیشنهادات شهروندان به صورت 24 ساعته فعال است و موارد مطرح شده در این سامانه در مدت حداکثر 72 ساعت توسط کارشناسان بهداشت محیط پاسخ داده می شوند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امحای بیش از 5900 کیلوگرم موادغذایی غیر قابل مصرف در آبادان

امحای بیش از 5900 کیلوگرم موادغذایی غیر قابل مصرف در آبادان