مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 13:302023-08-13اقتصادي

استمرار کشت گندم در شمال گلستان منوط به تامین بذر رایگان است


عبدالجلال ایری، نماینده مردم کردکوی، بندرترکمن، بندرگز و گمیشان، در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو اظهار کرد: خشکسالی شدید در فصل زراعی قبلی سبب شد تا گندم و جو کاران اراضی دیم در شمال و شمال غربی استان گلستان نتوانند محصولی برداشت کرده .

- نماینده مردم کردکوی، بندرترکمن، بندرگز و گمیشان با اشاره به درآمد حداقلی گندم کاران مناطق شمالی استان به ‎دلیل خشکسالی در کشت سال گذشته غلات، گفت: استمرار کشت گندم و حتی جو در دیمزارهای شمال گلستان منوط به تامین بذر رایگان است.

عبدالجلال ایری، نماینده مردم کردکوی، بندرترکمن، بندرگز و گمیشان، در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو اظهار کرد: خشکسالی شدید در فصل زراعی قبلی سبب شد تا گندم و جو کاران اراضی دیم در شمال و شمال غربی استان گلستان نتوانند محصولی برداشت کرده و یا محصول درو شده از بذر کاشته شده هم کمتر بود.

ایری ادامه داد: مجموعه اجرایی علاوه بر اینکه باید فرصتی مناسب برای بازپرداخت تسهیلات پیش بینی کنند باید بذر رایگان و یارانه ای برای غلات کاران در نظر بگیرند؛ بسیاری از زارعان توان خرید بذر ندارند.

نماینده مردم کردکوی، بندرترکمن، بندرگز و گمیشان گفت: اگر استمهال و تامین بذر رایانه ای یا رایگان مهیا نشود کشاورزان باید محصولات خود را سلف بفروشند (پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استمرار کشت گندم در شمال گلستان منوط به تامین بذر رایگان است

استمرار کشت گندم در شمال گلستان منوط به تامین بذر رایگان است