مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 11:052023-07-25سياسي

ایروانی: به حمایت از مردم و دولت سوریه در مبارزه با تروریسم ادامه می دهیم


سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل بر ادامه حمایت از مردم و دولت سوریه در مبارزه با تروریسم و آمادگی ایران برای کمک به بازسازی سوریه، تضمین وحدت و حفظ تمامیت ارضی این کشور تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، امیرسعید ایروانی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل در نشست روز دوشنبه دوم مرداد ماه شورای امنیت درباره تحولات سیاسی و بشردوستانه سوریه به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی با بیان اینکه تشدید وضعیت بشردوستانه در سوریه نیازمند کمک های بشردوستانه فوری و بی طرفانه است، گفت: ایران از تلاش های سازمان ملل متحد و شرکای بشردوستانه برای کاهش درد و رنج مردم سوریه قدردانی می کند.

ایروانی ادامه داد: علیرغم ناکامی شورای امنیت در دستیابی به توافق در مورد قطعنامه سازوکار فرامرزی، سازمان ملل به استفاده از تمام مدالیته های موجود برای دسترسی به افراد نیازمند ادامه داده است.

در این زمینه،  فعالیت گذرگاه های باب السلام و باب الراعی همچنان ارسال کمک های سازمان ملل  و دسترسی مستقیم و کارآمد به افراد آسیب دیده را بهبود بخشیده و امکان افزایش عملیات بشردوستانه را فراهم کرده است.

این دیپلمات ارشد ایرانی خاطرنشان کرد: دولت سوریه با ارائه مجوز استفاده از گذرگاه باب الهوی را به سازمان ملل متحد و آژانس ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایروانی: به حمایت از مردم و دولت سوریه در مبارزه با تروریسم ادامه می دهیم

ایروانی: به حمایت از مردم و دولت سوریه در مبارزه با تروریسم ادامه می دهیم