مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 11:502023-08-07سياسي

فعلیت یافتن ظرفیت های بالقوه ساوه نیازمند حضور فعال جهاددانشگاهی


فرماندار ساوه با تاکید بر اینکه ظرفیت های بالقوه این شهرستان برای بالفعل شدن نیازمند مداخله جهاد دانشگاهی است، گفت: جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد انقلابی و جهادی با رویکرد پژوهش محور، - /جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان/ فعلیت یافتن ظرفیت های بالقوه ساوه نیازمند حضور فعال جهاددانشگاهی ایسنا/مرکزی فرماندار ساوه با تاکید بر اینکه ظرفیت های بالقوه این شهرستان برای بالفعل شدن نیازمند مداخله جهاد دانشگاهی است، گفت: جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد انقلابی و جهادی با رویکرد پژوهش محور، می تواند ظرفیت های بالقوه ساوه را عینیت بخشد.

مهدی الیاسی به مناسبت فرا رسیدن 16 مردادماه سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی در گفت و گو با ایسنا، به مزیت ها و ظرفیت های متعدد و متنوع ساوه در حوزه های صنعتی، تولیدی، کشاورزی، گردشگری، علمی و .

اشاره کرد و افزود: با وجود اینکه ساوه در مسیر پیشرفت حرکت می کند اما این پیشرفت ناپایدار است و تحقق توسعه پایدار نیازمند مداخله نهادهای علمی و تحقیقاتی نظیر جهاد دانشگاهی است.

وی با اشاره به اینکه توسعه پایدار ساوه بستر تبدیل شدن آن به یک کلانشهر را فراهم خواهد کرد، افزود: جهاد دانشگاهی به عنوان مولود انقلاب اسلامی با حوزه های متنوع فعالیتی در بخش هایی نظیر آموزش، تحقیقات، درمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعلیت یافتن ظرفیت های بالقوه ساوه نیازمند حضور فعال جهاددانشگاهی

فعلیت یافتن ظرفیت های بالقوه ساوه نیازمند حضور فعال جهاددانشگاهی