مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 11:502023-08-17سياسي

بدرقه موکب کرامات حضرت رسول اکرم(ص) در تالش


امام جمعه تالش در مراسم بدرقه موکب کرامات حضرت رسول اکرم(ص) گفت: موکب کرامات حضرت رسول اکرم(ص) موکبی متشکل از شیعه و سنی است که این خود نشان دهنده وحدت یکپارچه و مستحکم مردم تالش است.

- ایسنا/گیلان امام جمعه تالش در مراسم بدرقه موکب کرامات حضرت رسول اکرم(ص) گفت: موکب کرامات حضرت رسول اکرم(ص) موکبی متشکل از شیعه و سنی است که این خود نشان دهنده وحدت یکپارچه و مستحکم مردم تالش است.

دکتر مجتبی نورزاد در مراسم بدرقه موکب کرامات حضرت رسول اکرم(ص) گفت: روزی خواهد رسید که همه جهانیان به قیام اباعبدالله الحسین(ع) که برای قرآن، عترت و امر به معروف و نهی از منکر بود اعتقاد خواهند آورد.

عصر امروز سه شنبه 24 مرداد مراسم بدرقه خادمین موکب کرامات حضرت رسول(ص) شهرستان تالش در حرم مطهر شهدای گمنام تالش و با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر نورزاد امام جمعه شهرستان برگزار گردید.

امام جمعه شهرستان تالش ضمن آرزوی سلامتی و دعای خیر برای خادمین این موکب گفت: اینکه در این موکب کرامات حضرت رسول اکرم (ص) تالش به عنوان خادمین به مردم خدمت رسانی می کنید فرصت بسیار ارزشمند و گران بها است.

نماینده ولی فقیه در تالش در ادامه تاکید کرد: خدمت رسانی به مردم عزیز که در اربعین در مسیر عشق گام بر می دارند تا خود را به کربلا و حرم سرور و سالار شهیدان(ع) برسانند بزرگتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدرقه موکب کرامات حضرت رسول اکرم(ص) در تالش

بدرقه موکب کرامات حضرت رسول اکرم(ص) در تالش