مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 09:302023-08-10سياسي

تمرکز مسئولان استان قزوین بر کنترل و کاهش جرم سرقت باشد


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین بر تمرکز کلیه دستگاه ها در اجرای طرح جامع پیشگیری از وقوع جرم و کاهش آن تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی فولیان در سومین نشست کمیته استانی هماهنگی پیشگیری از سرقت ضمن تاکید بر اجرای دستورالعمل ها وظایف و تکالیف کلیه دستگاه ها در خصوص نحوه مقابله و پیشگیری از بزه سرقت از همه مدیران درخواست کرد در حوزه مسئولیت خود از حیث تأمین امنیت دستورالعمل های فوق را ملاک عمل قرار دهند.

این مقام قضایی ضمن تصریح بر اینکه ماهیت کمیته هماهنگی پیشگیری از سرقت در استان، ایجاد هماهنگی و نظارت بر عملکرد همه دستگاه ها و نهادهای مسئول است، عنوان کرد، افزایش نرخ رشد جرایم و ناهنجاری های اجتماعی که امنیت استان را نیز دچار چالش کرده است، حاکی از برخی ناهماهنگی ها و عدم تعاملات بین بخشی از سوی دستگاه های مسئول است.

وی افزود: همه مسئولین در تمام قوای سه گانه در جهت ارتقا امنیت عمومی مسئولیت دارند و موظفند با توجه به ریشه های جرایم؛ خاصه ریشه های بزه سرقت، دلایل بروز این معضلات را علت یابی و آسیب شناسی کرده و با یک برنامه ریزی دقیق و حرکت دست جمعی و مشارکتی در جهت حل مسائل اقدام کرده و راهکارهای لازم در جهت رفع آنها را ارائه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرکز مسئولان استان قزوین بر کنترل و کاهش جرم سرقت باشد

تمرکز مسئولان استان قزوین بر کنترل و کاهش جرم سرقت باشد