مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 13:152023-08-16سياسي

آقای جبلی ! دوگانه سازی های رشیدپور - شهبازی نگران کننده است


اولین نکته این است که برادر پیمان جبلی از هیچ کدام از پلتفرم های ساخت و پرداخته خودشان در صداوسیما را برای حمایت از دوستانشان استفاده نمی کند و با فیلترشکن راهی به توییتر پیدا کرده و در آنجا برای مخاطب خود سخن می گوید.

- آقای جبلی ! دوگانه سازی های رشیدپور - شهبازی نگران کننده است اولین نکته این است که برادر پیمان جبلی از هیچ کدام از پلتفرم های ساخت و پرداخته خودشان در صداوسیما را برای حمایت از دوستانشان استفاده نمی کند و با فیلترشکن راهی به توییتر پیدا کرده و در آنجا برای مخاطب خود سخن می گوید.

خبر آنلاین نوشت: واکنش توییتری پیمان جبلی به ماجرای این روزهای سازمان متبوعش نکات بسیاری دارد که می شود ساعت ها آن را مرور کرد.

او نه می تواند به سینه آن اقلیت- 5 درصد مخاطبان آن برنامه- دست رد بزند چراکه سالی است به گفته خودش تمام برنامه های سازمان ملی را به روایت و خواسته آن ها نزدیک کرده و نمی تواند به اکثریت گوشه چشمی نداشته باشد چراکه سازمان عریض و طویلش بودجه ملی می گیرند تا ملت را پای گیرنده ها بنشانند.

 این است که آن قدر دوپهلو حرف می زند که مخاطبان خودش هم نمی گیرند او چه می گوید و مقصود چیست و اگرچه تأکید می کند آن برادر مجری که برنامه ای 5 درصدی داشت، خواهد بود؛ اما به قطع و یقین نمی تواند بگوید که دست رد به سینه رشید پور و گل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای جبلی ! دوگانه سازی های رشیدپور - شهبازی نگران کننده است

آقای جبلی ! دوگانه سازی های رشیدپور - شهبازی نگران کننده است