مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 14:402023-07-23اجتماعي

ایاب وذهاب دانش آموزان با نیازهای ویژه در کردستان رایگان می شود


رییس آموزش وپرورش استثنایی استان گفت: با همکاری شهرداری سنندج، سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان با نیازهای ویژه از ابتدای سال تحصیلی جدید رایگان می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، طالب محمدی رییس آموزش وپرورش استثنایی استان ظهر امروز در جلسه شورای آموزش وپرورش که در محل سالن شهدای گمنام استانداری کردستان برگزار شد، اظهار داشت: با ابلاغ وزارت کشور مقرر است سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان بانیازهای ویژه از ابتدای سال تحصیلی جدید رایگان شود.

وی اضافه کرد: اجرای این نیاز، بر اساس ماده 5 قانون حمایت از حقوق معلولان به شهرداری ها واگذار شده است.

محمدی تعداد دانش آموزان با نیازهای ویژه استان را هزار و 518 نفر اعلام کرد و گفت: یک هزار و 239 نفر از این تعداد معادل 81 درصد از سرویس ایاب وذهاب استفاده می کنند.

رییس آموزش وپرورش استثنایی خاطر نشان کرد: 90 درصد هزینه ها ی ایاب و ذهاب  دانش آموزان در سال تحصیلی گذشته توسط آموزش وپرورش استثنایی تأمین شده است.

20 اتوبوس برای معلولین مناسب سازی  می شود شهردار سنندج نیز در این جلسه در ارتباط با اعلام درخواست جهت رایگان شدن ایاب و ذهاب دانش آموزان با نیازهای ویژه، گفت: نشستی درباره این موضوع جهت جزییات اجرای آن با آموزش و پرورش استثنایی استان خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایاب وذهاب دانش آموزان با نیازهای ویژه در کردستان رایگان می شود

ایاب وذهاب دانش آموزان با نیازهای ویژه در کردستان رایگان می شود