مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 00:102023-07-22سياسي

هشدار دادستانی نسبت به تسری نگاه درآمدزایی به تخلفات ماده 100


اگر وزارت کشور نظارت دقیقی بر اجرای تبصره 6 قانون بودجه کل کشور نکند، شاهد افزایش تخلفات در ساخت و سازهای ناایمن، - گروه جامعه خبرگزاری فارس: پس از حادثه ریزش پلاسکو بحث ساختمان های ناایمن بیش از گذشته مطرح و مورد توجه قرار گرفت، در همین راستا اقداماتی برای شناسایی این ساختمان صورت گرفت، تعداد ساختمان های ناایمن و معرفی آن ها یکی از موضوعاتی بود که همواره از سوی رسانه ها و مردم مطالبه می شد، اما برخی از مسؤولان شهری عنوان می کردند نهادهای امنیتی مانع انتشار اسامی این ساختمان هستند.

  برخی دیگر از مسؤولان شهری نیز عنوان می کردند که انتشار اسامی ساختمان های ناایمن منجر به ضرر و زیان مالکان این ساختمان ها می شود، از همین رو از انتشار اسامی ساختمان های ناایمن خودداری می کردند، البته در پاسخ به این دیدگاه نیز این سوال مطرح شد چه اولویتی بالاتر از اولویت سلامت شهروندان قرار دارد؟ در نهایت اسامی ساختمان های ناایمن از سوی دادستانی کل کشور منتشر شد و انتشار اسامی این ساختمان ها نقطه پایانی داستان سرایی ممانعت نهادهای امنیتی از انتشار ساختمان های ناایمن بود.

سه گام برای ساختمان های ناایمن (شناسایی، رده بندی و ایمن سازی) به گفته مقامات قضایی، کمیته ای در هر استان با حضور دستگاه های ذی ربط برای شناسایی ساختمان های ناایمن تشکیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار دادستانی نسبت به تسری نگاه درآمدزایی به تخلفات ماده 100

هشدار دادستانی نسبت به تسری نگاه درآمدزایی به تخلفات ماده 100