مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 13:152023-08-05اقتصادي

فشار دلالان بر گُرده ی کشاورزان منوجانی برای خرید لیموترش


در حالی این روزها لیمو ترش در میدان تره بار و میوه فروشی های جنوب کرمان جزء ارقام با قیمت بالا عرضه می شود که آشفته بازار خرید این محصول صدای کشاورزان منوجانی را در آورده است.

- ایسنا/کرمان در حالی این روزها لیمو ترش در میدان تره بار و میوه فروشی های جنوب کرمان جزء ارقام با قیمت بالا عرضه می شود که آشفته بازار خرید این محصول صدای کشاورزان منوجانی را در آورده است.

اگر چه قیمت خرید محصول سیر نزولی به نفع مصرف کنندگان طی می کند اما در مقابل کشاورزان از اُفت قیمت لیموترش به عنوان آفت تولیدکننده نام می برند و دلالان همچنان با شگردهای خاص بر گُرده کشاورزان فشار می آورند تا جایی که مسئولان بخش کشاورزی، راه جلوگیری از ضرر و زیان بازار عرضه را خرید توافقی می دانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهرستان منوجان در جنوب استان کرمان واقع شده که بیش از 90 درصد تولید و برداشت لیموترش منطقه را به خود اختصاص داده است.

با توجه به فصل برداشت محصول لیموترش و فشار دلالان برای خرید محصول و طرح خرید توافقی به پیشنهاد متولیان، خرید توافقی است، کشاورزان منوجانی اذعان دارند، اگر هر کیلوگرم لیموترش کمتر از 15 هزار تومان بفروش برسد جوابگوی هزینه ها نخواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فشار دلالان بر گُرده ی کشاورزان منوجانی برای خرید لیموترش

فشار دلالان بر گُرده ی کشاورزان منوجانی برای خرید لیموترش