مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 22:152023-07-31ورزشي

استقلال: نقش جهاددانشگاهی در زیست بوم فرهنگی علمی فارس مشهود است


رییس جهاددانشگاهی فارس تاکید کرد که این نهاد برخاسته از بطن انقلاب اسلامی، نقشی مشهود و برجسته در زیست بوم فرهنگی و علمی استان فارس داشته است.

- /جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان/ استقلال: نقش جهاددانشگاهی در زیست بوم فرهنگی علمی فارس مشهود است ایسنا/فارس رییس جهاددانشگاهی فارس تاکید کرد که این نهاد برخاسته از بطن انقلاب اسلامی، نقشی مشهود و برجسته در زیست بوم فرهنگی و علمی استان فارس داشته است.

امیرحسین استقلال عصر دوشنبه 9 مردادماه در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان فارس که به مناسبت فرا رسیدن چهل و سومین سالروز تأسیس جهاددانشگاهی برگزار شد، گفت: جهاد دانشگاهی به عنوان یکی از اجزای اکوسیستم فرهنگی، پژوهشی و آموزشی استان فعال بوده و تعامل مطلوبی با مجموعه ورزش و جوانان داشته است و از این رو افزایش همکاری و هم افزایی در بهره گیری از ظرفیت های موجود، منشاء اقدامات و اثرات خوبی در جامعه به خصوص حوزه جوانان و ورزش فارس می تواند باشد.

وی در پیش رو بودن 16 مرداد سالروز تشکیل جهاددانشگاهی را مورد توجه قرار داد و گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی و روی دادن انقلاب فرهنگی در دانشگاه های کشور، جهاددانشگاهی به عنوان یک بازوی اجرایی برای تحقق بخشیدن به اهداف انقلاب فرهنگی، تاسیس شد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقلال: نقش جهاددانشگاهی در زیست بوم فرهنگی علمی فارس مشهود است

استقلال: نقش جهاددانشگاهی در زیست بوم فرهنگی علمی فارس مشهود است