مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 09:152023-08-20فرهنگي

فیلم های بفروش حق وحقوق ما را له کرده اند/ داریم آب می شویم!


محمد احمدی تهیه کننده فیلم سینمایی «میان صخره ها» ضمن گلایه از شرایط اکران عمومی این گونه از فیلم های سینمایی تأکید کرد، مسئولان هم دغدغه گیشه و فروش پیدا کرده اند! - محمد احمدی تهیه کننده فیلم سینمایی میان صخره ها ضمن گلایه از شرایط اکران عمومی این گونه از فیلم های سینمایی تأکید کرد، مسئولان هم دغدغه گیشه و فروش پیدا کرده اند! محمد احمدی تهیه کننده فیلم سینمایی میان صخره ها به کارگردانی مختار عبدالهی که این روزها روی پرده سینماهاست در گفتگو با خبرنگار مهر درباره فرآیند ساخت این فیلم گفت: فیلمنامه مختار عبداللهی نویسنده و کارگردان فیلم در مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی مصوب شده بود و همان زمان یکی از دوستان من یعنی آقای فریدون نجفی کارگردان سینما که اتفاقا از همشهریان آقای عبداللهی است، وی را به من معرفی کرد.

فیلمنامه را خواندم و آن را دوست داشتم و تصمیم گرفتم برای تهیه این فیلم اقدام کنم.

وی با اشاره به اینکه میان صخره ها فیلمی در حوزه نوجوانان است، اظهار کرد: به نظرم این فیلم بیشتر مختص نوجوانان، برای آن ها و درباره آن ها است.

بالاخره فیلم را چند نوجوان می بینند و می توانند خود را در کاراکتر فیلم ببینند و مشکلاتی را که کاراکتر فیلم درگیر آن ها می شود، درک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم های بفروش حق وحقوق ما را له کرده اند/ داریم آب می شویم!

فیلم های بفروش حق وحقوق ما را له کرده اند/ داریم آب می شویم!