مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 22:352023-08-17اقتصادي

پروژه نیمه تمام کتابخانه مرکزی کرمانشاه باید تکمیل شود


فرماندار کرمانشاه با اشاره به اینکه سالیان طولانی پروژه کتابخانه مرکزی کرمانشاه نیمه تمام باقی مانده، گفت: پروژه نیمه تمام کتابخانه مرکزی کرمانشاه باید تکمیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه موضوع کتاب و کتابخوانی که در بازدید از نمایشگاه کتاب تهران نمود داشت، گفت: کوتاهی در توجه به فرهنگ کتابخوانی قابل قبول نیست و متأسفانه سال گذشته اعتبار بسیار کمی از درآمد شهرداری ها به نهاد کتابخانه ها تخصیص یافته است.

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه پروژه نیمه کاره کتابخانه مرکزی کرمانشاه بعد از چندین سال حاصل این کوتاهی ها است، تصریح کرد: فرودگاه کرمانشاه نیز وضعیتی مشابه به کتابخانه مرکزی دارد و این پروژه که در سال 98 با 100 میلیارد تومان به سرانجام می رسید اکنون به یک هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی ادامه داد: امید داریم با مدیریت جدید و تلاش همکاران وضعیت کرمانشاه تغییر کند و حداقل مقداری فضا را تغییر دهیم و این ظرفیت کتابخانه ها را از فرزندانمان نگیریم.

شهرداری ها نیم درصد سهم کتابخانه ها را پرداخت کنند محمد امین بهرامی مدیرکل کتابخانه های استان کرمانشاه نیز در این نشست با اشاره به اینکه تخصیص نیم درصد از درآمد شهرداری ها به کتابخانه ها به صورت جدی پیگیری می شود، اظهار کرد: شهرداری ها و شورای شهر سدی در مقابل پیشرفت استان بوده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه نیمه تمام کتابخانه مرکزی کرمانشاه باید تکمیل شود

پروژه نیمه تمام کتابخانه مرکزی کرمانشاه باید تکمیل شود