مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 03:452023-07-25بين الملل

احتمال استفاده از نارنجک صوتی توسط پلیس صهیونیستی علیه معترضان


رسانه های صهیونیستی می گویند در صورت تداوم تظاهرات در فلسطین اشغالی علیه تغییرات قضایی کابینه تل آویو، احتمال دارد پلیس این رژیم برای متفرق کردن معترضان و بازگشایی جاده ها به نارنجک های صوتی متوسل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، همزمان با تداوم و افزایش حجم تظاهرات صهیونیست ها علیه تصویب طرح تغییرات قضایی کابینه تل آویو در کنست، گفته می شود پلیس این رژیم نیز به روش های خشن تری برای مقابله با اعتراضات روی می آورد.

نیروهای پلیس رژیم موقت صهیونیستی که دیگر سوار بر اسب با چند هزار تظاهرات کننده در بزرگراه ها و جاده های تل آویو روبه رو می شوند، در حال ناامیدشدن از روش های فعلی مقابله با معترضان هستند.

شبکه 12 تلویزیون صهیونیستی اما گزارش داد که پلیس در حال بررسی استفاده از نارنجک های صوتی یا گیج کننده برای پاکسازی راحت تر و سریعتر جاده ها و بزرگراه هایی است که توسط معترضان بسته شده اند.

این شبکه با نشان دادن تصویری از یک نیروی امنیتی که جعبه ای از نارنجک های صوتی را در دست دارد، گفت که این امر، نشان دهنده خشن تر شدن تاکتیک های پلیس رژیم جعلی صهیونیستی علیه جمعیت خودی است.

به نوشته وبگاه تایمز اسراییل ، این تجهیزات نظامی که با ایجاد یک انفجار صوتی قوی و فلاش کورکننده برای گیج و زمین گیر کردن افراد استفاده می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال استفاده از نارنجک صوتی توسط پلیس صهیونیستی علیه معترضان

احتمال استفاده از نارنجک صوتی توسط پلیس صهیونیستی علیه معترضان