مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 15:202023-08-13اقتصادي

بازدید استاندار تهران از پروژه های ساخت مسکن در اسلامشهر


استاندار تهران از پروژه های در حال احداث نهضت ملی مسکن در شهرستان اسلامشهر بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، علیرضا فخاری استاندار تهران ظهر امروز از پروژه های در حال احداث نهضت ملی مسکن در شهرستان اسلامشهر بازدید و از نزدیک در جریان روند اجرایی این پروژه ها قرار گرفت.

در سفر امروز استاندار تهران به شهرستان اسلامشهر، فخاری به همراه مدیرکل راه و شهرسازی استان و فرماندار اسلامشهر از پروژه های 800 واحدی شهید سلیمانی و 2700 واحدی شهید همت نهضت ملی مسکن، پروژه احداث سوله مدیریت بحران شهرداری اسلامشهر و روند اجرایی این پروژه ها بازدید کردند.

  استاندار تهران در ادامه سفر خود به شهرستان اسلامشهر با هیأت همراه با حضور در محله امام خمینی (مسکن مهر ضیاء آباد) بر سر مزار شهدای گمنام این شهرک حاضر و ضمن قرائت فاتحه، یاد و نام شهدا را گرامی و با آرمان های سرافرازان میهن اسلامی تجدید پیمان کردند و در ادامه از پروژه در حال احداث یادمان شهدا بازدید کردند.

  در پایان سفر چند ساعته استاندار تهران به شهرستان اسلامشهر، در جلسه شورای مسکن استان تهران با محوریت پروژه های شهرستان اسلامشهر با حضور مدیران استانی و شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری اسلامشهر برگزار خواهد شد و مسائل حوزه مسکن مورد بررسی و رسیدگی قرار خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید استاندار تهران از پروژه های ساخت مسکن در اسلامشهر

بازدید استاندار تهران از پروژه های ساخت مسکن در اسلامشهر