مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 15:052023-08-02پزشكي

اقدام جالب کانادا درباره هشدار مصرف سیگار


تحلیلگر ارشد در انجمن سرطان کانادا، پیش بینی کرده که این برچسب ها نوجوانانی را که تمایل به کشیدن سیگار دارند، منصرف کرده و والدین وابسته به نیکوتین را به مبارزه با آن وادار می کند.

- ایسنا به نقل از سی تی وی نیوز نوشت: مجموعه جدیدی از مقررات بهداشتی که شامل درج هشدار سلامتی روی هر نخ سیگار است، از روز گذشته (سه شنبه) اول اوت در کانادا اجرایی شد.

  این اقدام که خبر آن در اوایل سال جاری اعلام شد، کانادا را به اولین کشوری در جهان تبدیل می کند که این گام را در تلاش مداوم برای کمک به سیگاری ها برای ترک این عادت و بازدارندگی افراد از مصرف آن، برداشته است.

  عبارت روی هر نخ سیگار که به انگلیسی و فرانسوی روی کاغذ اطراف فیلتر نوشته شده است، از هشدار در مورد آسیب رساندن به کودکان و آسیب به اندام ها تا ایجاد ناتوانی های باروری و سرطان خون متغیر است.

به طور مثال عبارت روی یک نخ سیگار زهر در هر پک است.

  راب کانینگهام ، تحلیلگر ارشد در انجمن سرطان کانادا، پیش بینی کرده که این برچسب ها نوجوانانی را که تمایل به کشیدن سیگار دارند، منصرف کرده و والدین وابسته به نیکوتین را به مبارزه با آن وادار می کند.

  سیگار کماکان عامل اصلی مرگ ومیرهای قابل پیشگیری در جهان است و بنابر آمار سازمان جهانی بهداشت، سالانه هشت میلیون و 700 هزار نفر را به کام مرگ می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام جالب کانادا درباره هشدار مصرف سیگار

اقدام جالب کانادا درباره هشدار مصرف سیگار