مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 10:552023-08-17سياسي

آزادگان خاطرات اثرگذار خود را به عنوان یک تکلیف بیان کنند


رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان در مراسم تجلیل از آزادگان سرافاز سازان جهاد کشاورزی لرستان ، به صحبت های امام خمینی (ره) در مورد اینکه اگر روزی اسراء برگشتند و من نبودم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سید عماد شاهرخی صبح امروز در جمع خبرنگاران بیان کرد: ابوترابی سید آزادگان، آزاده 13 ساله را هیچ وقت فراموش نمی کنیم، انسانی که انصافا راه صد ساله را یک شبه طی کرد.

وی خاطرنشان کرد: وقتی به خاطرات شهدا و آزادگان رجوع می کنیم، می بینیم کسی که اهل طریقت و عرفان است باید مسیری را صد سال طی کند تا به جایی برسد اما همین نوجوان و آزاده 13 ساله ، مسیر صد ساله را یک شبه طی می کند و به این باور و اعتقاد رسیده است که همه چیز به اذن و خواست خداوند متعال اتفاق می افتد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به اینکه انسان در جمع آزادگان روحیه می گیرد، تصریح کرد: وظایف سنگینی در ارتباط با خانواده های شهدا و آزادگان بر دوش ماست و درصدد هستیم تا بتوانیم اقدامات شایسته ای را انجام دهیم.

شاهرخی در بخش دیگری از صحبت هیش به تدوین تاریخ شفاهی جنگ اشاره کرد و گفت: این کار با دوستان آغاز شده است و کتاب در حال آماده سازی می باشد.

اما انتظار بر این است که آزادگان سازمان جهاد کشاورزی؛ خاطرات اثرگذار خود را به عنوان یک تکلیف در اختیار قرار دهند تا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادگان خاطرات اثرگذار خود را به عنوان یک تکلیف بیان کنند

آزادگان خاطرات اثرگذار خود را به عنوان یک تکلیف بیان کنند