مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 12:052023-08-10سياسي

همه ظرفیت ها برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات استفاده شود


دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: همه ظرفیت ها برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید حیدری صبح پنجشنبه در نشست ستاد انتخابات شهرستان های دشتی و تنگستان اظهار داشت: تا روز برگزاری انتخابات مناسبت های مهمی از جمله اربعین حسینی، بازگشایی مدارس، 13 آبان، 22 بهمن و… در پیش رو داریم که مورد توجه دشمنان قرار دارد.

وی افزود: روند اخبار دروغ با هدف درگیری ذهن مردم شدت پیدا کرده و چالش های عفاف و حجاب به نحوی در حال هدایت هستند که مردم را با هم درگیر کنند و فضای جامعه را دو قطبی کنند و هیجانات را افزایش و چالش های فرهنگی را توسعه دهند.

مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر بیان کرد: دشمن با دروغ و اختلاف افکنی تلاش دارد مردم را ناامید و حضور مردم در انتخابات کم رنگ جلوه دهند.

تلاش دشمن برای کاهش مشارکت وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در آستانه بازگشایی مدارس هستیم دشمن تلاش دارد آشوب در مدارس با اولویت مسائل فرهنگی و رأی اولی ها تحت الشعاع قرار دهد و تحریم انتخابات رأی اولی ها دنبال می کند.

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر با تاکید بر اینکه دشمنان در راستای کاهش مشارکت مردم گام بر می دارند گفت: 2 مناسبت مهم 13 آبان و 22 بهمن در پیش رو داریم که باید از این دو مناسبت در برای افزایش م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه ظرفیت ها برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات استفاده شود

همه ظرفیت ها برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات استفاده شود