مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 10:002023-08-03فرهنگي

نمایشگاه صنایع دستی در بانه گشایش یافت


نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای تجسمی به مناسب هفته مهارت در سالن پایانه مسافربری بانه گشایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بانه، رییس اداره فنی و حرفه ای شهرستان بانه صبح امروز در آیین گشایش نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای تجسمی در بانه اظهار داشت: این نمایشگاه با همت جمعی از هنرمندان بانه در 15 غرفه گشایش یافته و این هنرمندان آثار هنری خود را در معرض دید عموم قرار دادند.

آزاد دولتی با اشاره به اینکه این نمایشگاه با همت آموزشگاه های بانه بازگشایی شده، افزود: هنر این هنرمندان شامل منجوق دوزی، طراحی دوخت، ساخت زیورآلات، شیرینی پزی، نقاشی و سوخته نگاری است که توسط هنرمندان در این نمایشگاه به نمایش گذشته شد.

وی اظهار داشت: این نمایشگاه تا روزجمعه همه روز از ساعت 9 صبح  تا ساعت 9 شب باز است و علاقه مندان می توانند آثار هنرمندان را ببینند.

دولتی اضافه کرد: هم اکنون در شهرستان بانه 117 آموزشگاه فعال وجود دارد که حدود 25 آموزشگاه در این نمایشگاه حضور دارند که امیدوارم در نمایشگاه های دیگر شاهد حضور بیشتر آموزشگاه هاباشیم.

وی گفت: با توجه به اینکه آموزشگاه در مراکز عالی و دانشگاه ها برای همه افراد فراهم نیست یادگیری مهارت یکی از راه هایی است که فرد می توانند با آموزش وارد بازار کار شود و برای دیگر افراد نیز شغل ایجاد و به کارآفرین تبد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه صنایع دستی در بانه گشایش یافت

نمایشگاه صنایع دستی در بانه گشایش یافت