مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 20:212023-08-15ورزشي

سالی سخت پیش روی نماینده بسکتبال ایران در مسابقات باشگاه های غرب آسیا


آن طور که از تصاویر و اسناد برجای مانده برمی آید، رشته پرطرفدار بسکتبال از حدود سال 1326 وارد این شهر شد اما تیم بسکتبال در این شهر حوالی سال 1348 شکل گرفت.

  در 6 دهه گذشته تیم بسکتبال شهر گرگان با نام های مختلفی همچون پرسپولیس، شاهین، اتکا، فجر، هیئت بسکتبال و در سال های اخیر با نام شهرداری گرگان در مسابقات مختلف از جمله سوپرلیگ بسکتبال کشور حضور دارد.

* آغاز موفقیت های تیم بسکتبال شهرداری گرگان تیم داری حرفه ای شهرداری گرگان در رشته بسکتبال از سال 1377 آغاز شد و تقریبا 20 سال طول کشید تا این تیم در فصل 1398-1397 توانسبت برای نخستین بار با تکیه بر سرمربی، کادر فنی و بازیکنان بومی و جوان این شهر غول های بسکتبال ایران را یکی پس از دیگری شکست دهد و به مقام نایب قهرمانی دست پیدا کند.

پس از آن بود که درخشش های تیم بسکتبال شهرداری گرکان آغاز شد و این تیم توانست پس از نیمه کاره ماندن مسابقات لیگ در فصل 1399-1398به دلیل همه گیری کرونا و تعطیلی لیگ، سه فصل متوالی به مقام قهرمانی این مسابقات دست پیدا کند.

بسکتبال در شهر گرگان نه فقط یک رشته ورزشی پرطرفدار بلکه یک امر اجتماعی است.

ورزشی که می تواند برای ساعت ها چند هزار نفر از مردم به ویژه جوانان را در کنار هم جمع کند و مایه شادابی و نشاط اجتماعی آنان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالی سخت پیش روی نماینده بسکتبال ایران در مسابقات باشگاه های غرب آسیا

سالی سخت پیش روی نماینده بسکتبال ایران در مسابقات باشگاه های غرب آسیا