مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 16:002023-08-14اقتصادي

تحویل تعدادی از واحدهای نهضت ملی مسکن خراسان رضوی تا هفته دولت


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: تا هفته دولت امسال تعدادی از واحدهای نهضت ملی مسکن تکمیل و تحویل مردم خواهد شد.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: تا هفته دولت امسال تعدادی از واحدهای نهضت ملی مسکن تکمیل و تحویل مردم خواهد شد.

جواد خدایی در بازدید از واحدهای نهضت ملی از آغاز بهره برداری از اولین بخش واحدهای نهضت ملی مسکن در استان خراسان رضوی خبر داد و افزود: طی بازدید از شهرستان گناباد مشاهده شد واحدهای برخی از متقاضیان آماده بهره برداری است و حتی بعضی از مردم نیز ساکن شده اند.

وی خاطرنشان کرد: البته در برخی از این سایت ها، کاستی هایی در خدمات زیربنایی وجود داشت که مقرر شد به سرعت تکمیل و در اختیار مردم قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: پیش از این نیز در بازدید از شهرستان های بجستان، فریمان و خواف شاهد اسکان مردم بودیم که مسئولیت دستگاه های خدمات رسان برای تکمیل سریع تر برخی زیرساخت های سایت های نهضت ملی مسکن را بیشتر می کند.

وی با اظهار امیدواری برای تکمیل و تحویل تعدادی از واحدهای نهضت ملی مسکن به مردم تا هفته دولت، اعلام کرد: همچنین در برنامه است تا آخر سال حجم قابل توجهی از واحدها آماده تحویل شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل تعدادی از واحدهای نهضت ملی مسکن خراسان رضوی تا هفته دولت

تحویل تعدادی از واحدهای نهضت ملی مسکن خراسان رضوی تا هفته دولت