مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 21:452023-08-11سياسي

نماینده ولی فقیه در کردستان: خبرنگار نباید حقیقت را کتمان کند


خبرنگار باید حقیقت را بیان بکند اما حق ندارد کتمان حقیقت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، مراسم گرامیداشت روز خبرنگار شامگاه امروز به همت دفتر نماینده ولی فقیه، استانداری و  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در سنندج برگزار شد.

  حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان در این مراسم که در سالن پیامبر اعظم استانداری برگزار شد، اظهار کرد: کسانی که مسوول هستند همواره مورد سوال هستند و در موارد مختلف عملکردی از آنها سوال می شود.

وی افزود: وقتی خبری از رسانه ای منتشر می شود دیگر نمی توان برگرداند لذا در پخش اخبار و دادن اطلاعات باید دقت کافی داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان خاطرنشان کرد: خبرنگاران مواظب بزرگنمایی و سیاه نمایی باشند، انتقاد خوب است اما سیاه نمایی خلاف اخلاق است.

حجت الاسلام پورذهبی با بیان اینکه وقتی چیزی نیست نباید بیان شود، گفت: خبرنگار باید حقیقت را بیان بکند اما حق ندارد کتمان حقیقت کند.

وی تصریح کرد: برای مثال مسمومیت دانش آموزان به حمله شیمیایی تعبیر شد در پرداختن به موضوعات و رسانه ای کردن چنین مواردی باید دقت کافی داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه حوادث در تمام جهان اتفاق می افتد اما گاهی نوع پرداختن به حوادث متفاوت است، گفت: موضوع خودکش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در کردستان: خبرنگار نباید حقیقت را کتمان کند

نماینده ولی فقیه در کردستان: خبرنگار نباید حقیقت را کتمان کند