مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 07:402023-08-16فرهنگي

اجرای پویش اهدای کتاب اهدای دانایی در کهگیلویه


رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کهگیلویه از اجرای پویش اهدای کتاب اهدای دانایی در اوایل شهریور در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، نبی الله تقوی در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی این شهرستان، به ارائه آمار شرکت کنندگان بخش های مختلف دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی پرداخت و اظهار کرد: امیدواریم میزان شرکت کنندگان تا روز 31شهریور که جشنواره ادامه دارد بهبود پیدا کند.

رییس اداره کتابخانه های عمومی کهگیلویه یکی از برنامه های این نهاد در فصل تابستان را کلاس های اوقات فراغت تابستانی عنوان و تصریح کرد: این نهاد به عنوان یکی از بزرگترین پایگاه های اجتماعی کشور صرفا محلی برای مطالعه کتاب، امانت و یا مبادله اطلاعات نیست بلکه با شناسایی دقیق نیازهای اطلاعاتی و فرهنگی جامعه درصدد مرتفع نمودن این نیازها است.

وی هدف از برگزاری این کلاس ها را در کتابخانه های عمومی، استفاده بهینه اعضای کودک ونوجوان از اوقات فراغت و هم چنین معرفی کتابخانه و خدمات آن و در نهایت جذب این  گروه سنی در کتابخانه های عمومی عنوان و بیان کرد: در سنوات آتی این کلاس ها را توسعه خواهیم داد.

 تقوی پور هم چنین به دیگر موضوع جلسه یعنی کتابخانه های عمومی و خیرین پرداخت و هدف از برگزاری این جلسه را استفاده بهینه از ظرفیت ها و پت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پویش اهدای کتاب اهدای دانایی در کهگیلویه

اجرای پویش اهدای کتاب اهدای دانایی در کهگیلویه