مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 20:052023-08-16سياسي

مقابله با جرائم خشن در اولویت اقدامات پلیس قرار گیرد


امام جمعه اراک با اشاره به اینکه اقتدار و ارتقاء انگیزه های دینی و انقلابی مهمترین عوامل در تحقق پلیس انقلابی است، گفت: مقابله با جرائم خشن باید در اولویت اقدامات پلیس قرار بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی بعدازظهر چهارشنبه در دیدار با جانشین فرمانده کل انتظامی کشور ضمن تسلیت ایام محرم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع امنیت و آرامش جامعه بیان داشت: امنیت، اقتدار و عزت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از برکت خون شهدای عزیز است و بی تردید همه باید همواره قدردان این نعمت خداوندی بوده و در تولید امنیت، با پلیس و دیگر نیروهای امنیت آفرین مشارکت و همکاری فعالانه داشته باشیم.

وی با تأکید بر برنامه ریزی کارآمد پلیس در افزایش احساس امنیت اجتماعی افزود: حفظ اقتدار و سلامت مرزهای کشور یکی از وظایف مهم و خطیر فرماندهی انتظامی در ارتقای آرامش خاطر مردم به شمار می رود.

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه حفظ عزت، سلامت، اقتدار و ارتقای انگیزه های دینی و انقلابی مهمترین عوامل در تحقق پلیس انقلابی است اظهار داشت: مقابله با جرایم خشن باید در اولویت اقدامات پلیس قرار بگیرد.

آیت الله دری نجف آبادی تأمین معیشت کارکنان انتظامی و صیانت از پلیس را یکی از مهم ترین اولویت های مسئولان انتظامی دانست و خاطرن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله با جرائم خشن در اولویت اقدامات پلیس قرار گیرد

مقابله با جرائم خشن در اولویت اقدامات پلیس قرار گیرد