مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 11:502023-08-10سياسي

برپایی نمایشگاه نسخ خطی قرآن در تالار وحدت


مدیر کل امور کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی گفت: همزمان با سومین اجلاس منطقه ای وحدت اسلامی؛ نمایشگاه نسخ خطی قرآن کریم در تالار وحدت شهرستان ارومیه با حضور مهمانان داخلی و خارجی برپا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه،  خدیجه معصومی مدیر کل کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی اظهار داشت: همزمان با سومین اجلاس منطقه ای وحدت اسلامی، نمایشگاه نسخ خطی قرآن کریم در تالار وحدت ارومیه برپا شد.

وی گفت: در این اجلاس که به همت مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، استانداری آذربایجان غربی و دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه، با عنوان همکاری های اسلامی برای دستیابی به ارزش های مشترک برگزار شد؛ علما و شخصیت های مذاهب گوناگون اسلامی از کشورهای ایران، روسیه، ترکیه، سوریه، گرجستان و عراق حضور داشتند.

معصومی ادامه داد: قرآن، معجزه پیامبر اسلام (ص)، محور وحدت امت اسلامی و منبع مشترک مسلمانان است و امت اسلامی، همواره بر مدار توحید حرکت می کند؛ امروزه، تقویت همبستگی، اتحاد و اخوت دینی در میان مسلمان از ضروریات جامعه اسلامی و وظیفه هر مسلمانی است.

وی ضمن محکوم کردن اهانت به قرآن کریم اظهار داشت: دشمنان اسلام، با توطئه های مختلف و قرآن سوزی درصدد تضعیف قدرت اسلام و ایجاد تفرقه بین مسلمانان هستند؛ و این نمایشگاه با نمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه نسخ خطی قرآن در تالار وحدت

برپایی نمایشگاه نسخ خطی قرآن در تالار وحدت