مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 09:502023-08-10سياسي

انعکاس فعالیت های حوزه ایثار و شهادت در مهر قابل تقدیر است


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی با تقدیر از خبرگزاری مهر گفت: انعکاس فعالیت های حوزه فرهنگ متعالی ایثار و شهادت در خراسان شمالی به خوبی توسط خبرگزاری مهر انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر خراسان شمالی در آیین ها و مراسم های مربوط به شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت خدمات و اقدامات ارزشمند و قابل تقدیری را ارائه داده است.

وی انعکاس و پوشش گسترده آیین های فرهنگ ایثار و شهادت در این خبرنگاری را نشان از درک مدیران و خبرنگاران مجموعه مهر دانست و افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران در خراسان شمالی نیز در تلاش است تا در دوران مدیریت جدید قرابت و نزدیکی بیشتری را با اهالی رسانه داشته باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی با تاکید بر لزوم دیده شدن سیره و منش شهدای انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف توسط مردم خاطرنشان کرد: تکرار بیان سیره و روش شهدا در سطح جامعه باعث می شود تا در این حوزه فرهنگ سازی بیشتری در سطح کشور انجام شود.

وی در انتها صبر و بردباری خانواده های شهدا و ایثارگران را ستودنی دانست و گفت: نمایش این صبر و بردباری و همراهی خانواده های شهدا با نظام و انقلاب نشان دهنده پیام بسیار محکمی به دشمنان کشور و نظام است که فدا شدن جوانان این کشور برای جمهوری اسلامی و ادامه راه آنان توسط خانواده های آنان باعث شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعکاس فعالیت های حوزه ایثار و شهادت در مهر قابل تقدیر است

انعکاس فعالیت های حوزه ایثار و شهادت در مهر قابل تقدیر است