مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 10:002023-08-03اقتصادي

لزوم بازبینی سهم سازمان های بین المللی از هزینه های ایران در میزبانی از پناهندگان


مدیرکل امور بین الملل سازمان ملی مهاجرت از وجود نگاه تبعیض آمیز و دوگانه کمیساریای عالی پناهندگان و سازمان های بین المللی نسبت به ایران در مقایسه با کشورهای میزبان پناهندگان انتقاد کرد و گفت: - سهم سازمان های بین المللی از حدود 10 میلیارد دلار هزینه ایران برای میزبانی از پناهندگان، کمتر از یک درصد است که بسیار ناچیز است و باید مورد بازبینی جدی قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، روح الله قادری در دیدار با اینا گلداکوا سرپرست دفتر نمایندگی کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد در جمهوری اسلامی ایران بر لزوم تغییر مسیر کمک های بین المللی به سمت کمک های توسعه ای و زیرساختی و اولویت بندی ارسال کمک های بشردوستانه در راستای نیاز جمهوری اسلامی ایران در میزبانی از پناهندگان تاکید کرد.

وی در این نشست که به درخواست دفتر نمایندگی کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد در جمهوری اسلامی برگزار شد، یادآور شد: سازمان ملی مهاجرت جمهوری اسلامی ایران از این کمیساریا در حد نام و اعتبار بین المللی آن انتظار دارد.

مدیرکل امور بین الملل سازمان ملی مهاجرت با نفی هرگونه دیپلماسی التماسی از سوی جمهوری اسلامی ایران در مجامع بین المللی در حوزه پناهندگان، تشکیل سازمان ملی مهاجرت را نتیجه رویکرد جدید ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بازبینی سهم سازمان های بین المللی از هزینه های ایران در میزبانی از پناهندگان

لزوم بازبینی سهم سازمان های بین المللی از هزینه های ایران در میزبانی از پناهندگان