مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 10:452023-08-21اقتصادي

آهنگ پرشتاب تر توسعه در سمنان با ایجاد 150 واجد R&D


معاون اقتصادی استانداری سمنان از راه اندازی واحدهای تحقیق و توسعه در 150 واحد تولیدی و صنعتی این استان طی چند سال اخیر و خصوصا در یک سال اخیر خبر داد و گفت: - با ایجاد شرکت های دانش بنیان و واحدهای تحقیق و توسعه یا R&D در آینده نزدیک شاهد تحول اساسی و توسعه پرشتاب تر در این بخش باشیم.

محمدرضا صادقی 30 مردادماه در گفت و گو با خبرنگاران به رشد پرشتاب واحدهای دانش بنیان در استان سمنان پرداخت و اظهار کرد: تا پیش از دولت آیت الله رییسی 70 واحد دانش بنیان در استان مسقر بود که این واحدها طی این دو سال به 90 واحد افزایش یافتند که گویای رشد 27 درصدی در این بخش بودیم.

همچنین با راه اندازی واحدهای تحقیق و توسعه در 42 واحد دیگر در استان، شمار این شرکت ها در استان حدودا به 150 واحد افزایش یافته است.

وی پیش بینی کرد: با راه اندازی این واحدها در استان زمینه حل مشکلات واحدهای صنعتی با حضور نخبگان جوان و از طریق روش های علم پایه بیش از پیش فراهم شود.

معاون اقتصادی استانداری سمنان همچنین از رشد 28 درصدی واحدهای خلاق و فناور در استان خبر داد و گفت: استان سمنان پیش از این 384 واحد خلاق و فناور داشته که با تلاش جهادی مسوولان و جذب سرمایه گذاران این واحدها امروز به 487 واحد افزایش یافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آهنگ پرشتاب تر توسعه در سمنان با ایجاد 150 واجد R&D

آهنگ پرشتاب تر توسعه در سمنان با ایجاد 150 واجد R&D