مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 12:452023-08-13سياسي

تخلیه منطقه از خودروها، مرحله اول اجرای پیاده راه سازی در مرکز اراک


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی گفت: مرحله اول اجرای پیاده راه سازی در مرکز شهر اراک، تخلیه منطقه از خودروهاست.

- ایسنا/مرکزی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی گفت: مرحله اول اجرای پیاده راه سازی در مرکز شهر اراک، تخلیه منطقه از خودروهاست.

علی اکبر اسدی 22 مردادماه 1402 در جلسه شورای ترافیک استان مرکزی که با محوریت بررسی پروژه پیاده راه سازی مرکز شهر اراک برگزار شد، بیان کرد: اجرای پروژه پیاده راه در جلسه قبل به تصویب شورا رسید و امروز روند اجرا را مورد بررسی قرار می دهیم.

کار پیگیری در کمیته های فنی از دو ماه پیش آغاز و مقدمات کار انجام شده است.

وی با بیان اینکه قبل از میدان شورا یک فضا برای ایستگاه اتوبوس و ساعتی مشخص برای تخلیه بار ویژه کسبه این منطقه نیز در نظر گرفته شده است، افزود: انسداد کامل در این منطقه تعریف نشده و جریان ترافیکی نیز تحت کنترل خواهد بود و به نظر می رسد که نگرانی عمومی نخواهیم داشت.

اسدی در خصوص تحقق یک پیاده راه واقعی در مرکز شهر اراک بیان کرد: در وهله اول به دنبال تخلیه کامل خودروها از منطقه هستیم و در قدم دوم یک ساماندهی مناسب در حوزه زیرسازی، نما و منظر مغازه ها و تغییر کاربری انجام می شود، البته ساماندهی ورودی بازار در قسمتی آغاز شده است و باید در مرحله بعدی نیز ساماندهی کامل انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلیه منطقه از خودروها، مرحله اول اجرای پیاده راه سازی در مرکز اراک

تخلیه منطقه از خودروها، مرحله اول اجرای پیاده راه سازی در مرکز اراک