مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 11:502023-08-21اجتماعي

تدوین دستورالعمل HSE برای راهپیمایی اربعین


سرپرست دبیرخانه HSE شهر تهران از تدوین و ابلاغ «دستورالعمل سلامت، ایمنی و محیط زیست برای پیاده روی اربعین حسینی (ع)» و «چک لیست تخصصی بازرسی HSE ازاماکن و فعالیت ها» به مناطق 22 گانه شهر تهران خبرداد.

- سرپرست دبیرخانه HSE شهر تهران از تدوین و ابلاغ دستورالعمل سلامت، ایمنی و محیط زیست برای پیاده روی اربعین حسینی (ع) و چک لیست تخصصی بازرسی HSE ازاماکن و فعالیت ها به مناطق 22 گانه شهر تهران خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید سجاد موسوی دراین باره گفت: با توجه به نزدیک شدن به اربعین سید و سالار شهیدان و پیاده روی عاشقان آن حضرت و محبان اهل بیت (ع) و به تبع آن مواجهه شهروندان و کارکنان شهرداری با مخاطرات احتمالی و عوامل بالقوه آسیب رسان، دستورالعمل سلامت، ایمنی و محیط زیست ویژه پیاده روی اربعین حسینی (ع) و چک لیست تخصصی بازرسی HSE از اماکن و فعالیت ها از سوی دبیرخانه HSE شهر تهران که در سازمان پیشگیری و مدیریت بحران پایتخت مستقر است، تهیه، تدوین و به مناطق 22 گانه شهر تهران ابلاغ شده است.

موسوی با تاکید بر ضرورت تامین سلامت و ایمنی زائران اربعین حسینی(ع) افزود: این دستورالعمل با هدف پیشگیری از حوادث جانی و مالی در قرارگاه های درون مرزی، مرزی و برون مرزی و لزوم نظارت میدانی مستمر و حصول اطمینان از رعایت الزامات سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE) در فازه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین دستورالعمل HSE برای راهپیمایی اربعین

تدوین دستورالعمل HSE برای راهپیمایی اربعین