مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 14:102023-07-25سياسي

خانواده شهدای مدافع امنیت از مسؤولان کهگیلویه و بویراحمد چه انتظاری دارند+ فیلم


مسؤولان کهگیلویه و بویراحمد با خانواده شهدای مدافع امنیت دیدار کردند که خانواده های معزز شهدا در این دیدار از مسوولان انتظاراتی داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه معاونین و اعضای شورای تامین دیداری را با خانواده شهدای مدافع امنیت داشتند.

در این دیدار استاندار و اعضای شورای تامین با خانواده شهید سیروس درخشان فر و مهدی امینی مهر دیدار کردند و با آنها ابراز همدردی کردند.

در این دیدارها پدر شهید امینی مهر با بیان اینکه شهید، فرزند همه مردم ایران است گفت: فرزندم در راه انقلاب و اسلام به شهادت رسید و به داشتن چنین فرزندی افتخار می کنم.

وی در ادامه توقعی از مسؤولان داشت و افزود: خانواده شهدای امنیت از مسؤولان انتظار دارند خدمت جهادی و شبانه روزی به این ملت شهید پرور را در دستور کار قرار دهند.

پدر شهید امینی مهر ادامه داد: آمریکا و اسراییل و دیگر دشمنان در طول 44 سال پیروزی انقلاب اسلامی شبانه روزی در تلاش برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران هستند اما خانواده شهدا چنین اجازه ای را به دشمنان و بدخواهان نظام نمی دهند.

مادر شهید امینی مهر هم ضمن قدردانی از حضور مسوولان گفت: فرزندش در ماه محرم در راه دفاع از ایران اسلامی به درجه رفیع شهادت نائل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده شهدای مدافع امنیت از مسؤولان کهگیلویه و بویراحمد چه انتظاری دارند+ فیلم

خانواده شهدای مدافع امنیت از مسؤولان کهگیلویه و بویراحمد چه انتظاری دارند+ فیلم