مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 10:402023-08-01سياسي

محورهای تبلیغات از نگاه امام جمعه کرمان


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان محتوای ارزشی، اطلاع رسانی محتوا و جهت دار بودن محتوا را سه محور تبلیغات برشمرد.

- در نشست با رییس و کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مطرح شد؛ محورهای تبلیغات از نگاه امام جمعه کرمان ایسنا/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان محتوای ارزشی، اطلاع رسانی محتوا و جهت دار بودن محتوا را سه محور تبلیغات برشمرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی صبح امروز 10 مردادماه در دیدار اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: تبلیغ سه محور اساسی و مهم دارد.

او محتوای ارزشی، اطلاع رسانی محتوا و جهت دار بودن محتوا را سه محور تبلیغات برشمرد و ادامه داد: توجه به محتوای ارزشی در چهارچوب دین و محفل و مجلس حول این محتوا باید بگردد.

در زمینه اطلاع رسانی محتوا به مخاطبین، محتوا باید جهت دار باشد که جهت آن را شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مشخص می کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان بیان کرد: دست اندرکاران تبلیغات اسلامی بخشی از عمر خود را در راستای آگاهی بخشی و بصیرت افزایی صرف کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین انجم شعاع رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان نیز در این دیدار گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در 12 مردادماه 1359 برای ساماندهی مراسم انقلاب و ملی و مذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محورهای تبلیغات از نگاه امام جمعه کرمان

محورهای تبلیغات از نگاه امام جمعه کرمان