مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 22:502023-07-23سياسي

بررسی مشکلات شهرستان خداآفرین در حوزه رفع تداخل اراضی و سرمایه گذاری در بخش کشاورزی


رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی در سفر یک روزه به شهرستان خدا آفرین در جلسه رفع تداخل اراضی این شهرستان و کمیته اشتغال و رفع موانع سرمایه گذاری خدا آفرین شرکت کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی در سفر یک روزه به شهرستان خدا آفرین در جلسه رفع تداخل اراضی این شهرستان و کمیته اشتغال و رفع موانع سرمایه گذاری خدا آفرین شرکت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی، اکبر فتحی در این جلسه، رفع تداخل پلاکات ثبتی و صدور سند کشاورزی را اولویت های وزارت جهادکشاورزی دانست و افزود: در این ارتباط نیز اقدامات خوبی صورت گرفته ولی نیازمند تلاش و هماهنگی بیشتر است که هماهنگی های لازم برای تسریع در کار بعمل آمده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی بر رفع تداخلات اراضی و اختلافات بین دولت و کشاورزان در مورد تداخل اراضی ملی، دولتی و مستثنیات تاکید کرد و ادامه داد: رفع تداخلات یکی از مسائل مهم در حوزه مدیریت زمین به شمار می رود و این نقطه عطفی برای حل این معضل چندین ساله بین کشاورزان و دولت می باشد.

وی افزود: ماحصل اقدامات مربوط به تداخل اراضی موجب صدور سند برای کشاورزان می شود و اینگونه این قشر هم با تثبیت مالکیتشان به راحتی می توانند خدماتی هم چون وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مشکلات شهرستان خداآفرین در حوزه رفع تداخل اراضی و سرمایه گذاری در بخش کشاورزی

بررسی مشکلات شهرستان خداآفرین در حوزه رفع تداخل اراضی و سرمایه گذاری در بخش کشاورزی