مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 07:252023-08-10سياسي

600 میلیارد تومان از مطالبات گندم کاران سمنان پرداخت شد


تاکنون 600 میلیارد تومان از مطالبات گندم کاران استان سمنان پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در جمع مدیران استان سمنان در سالن یادگار امام استانداری سمنان اظهار کرد: برنامه های هفته دولت سال 1402 با محوریت مردم برگزار شود.

وی افزود: فرآیند برگزاری انتخابات از روز یک شنبه آغاز شده است و داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی به مدت هفت روز می توانند در پیش ثبت نام شرکت کنند.

استاندار سمنان گفت: اردیبهشت سال 1403، دومین کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان سمنان برگزار می شود و لازم است تمام مدیران همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

هاشمی تصریح کرد: پاسخگویی به مردم از مهم ترین وظایف مدیران بوده و لازم است چنانچه قولی به مردم داده شده، تا حصول نتیجه پیگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: 16.

5 درصد افزایش خرید گندم در مقایسه با سال گذشته داشته ایم و تاکنون 600 میلیارد تومان از مطالبات گندم کاران پرداخت شده است.

استاندار سمنان با بیان اینکه خبرنگاران پل ارتباطی میان مردم و مسؤولان هستند، افزود: تمام مدیران در راستای فرمایش امیرمؤمنان (ع) که فرمودند کارگزاران اقدامات خود را به مردم اعلام کنند ، از ظرفیت اصحاب رسانه و خبرنگاران در تبیین اقدامات انجام شده، استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

600 میلیارد تومان از مطالبات گندم کاران سمنان پرداخت شد

600 میلیارد تومان از مطالبات گندم کاران سمنان پرداخت شد