مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 16:102023-08-22حوادث

دستگیری کفاش کارچاق کن در گلستان!


رییس کل دادگستری استان گلستان از دستگیری فردی که در پوشش کفاشی اقدام به کارچاق کنی و دادن وعده حل مشکل مردم در دستگاه قضایی گالیکش را می داد، خبر داد.

- ایسنا/گلستان رییس کل دادگستری استان گلستان از دستگیری فردی که در پوشش کفاشی اقدام به کارچاق کنی و دادن وعده حل مشکل مردم در دستگاه قضایی گالیکش را می داد، خبر داد.

حیدر آسیابی، امروز سه شنبه، 31 مردادماه 1402 در جمع خبرنگاران گفت: فرد دستگیر شده، چند ماه پیش با تلاش حفاظت و اطلاعات دادگستری استان شناسایی و به منظور شناسایی رابطان احتمالی، تحت نظر قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این کارچاق کن به حرفه کفاشی مشغول است، اظهار کرد: این فرد با ادعای این که با افرادی در دستگاه قضایی ارتباط دارد و می تواند مسیر پرونده را در ازای دریافت پول تغییر دهد، مردم را فریب می داد و از آنان پول می گرفت.

رییس کل دادگستری استان گلستان ادامه داد: این فرد به اندازه پولی که از مردم در ازای انجام کارچاق کنی می گرفت، یک برگه رسید مبنی بر طلب از این افراد هم دریافت می کرد تا اگر از وی شکایت کردند، از طریق این رسید مدعی طلب از آنان شود و به این ترتیب افرادی که به دام او افتاده بودند از لو دادن او خودداری می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری کفاش کارچاق کن در گلستان!

دستگیری کفاش کارچاق کن در گلستان!