مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 15:452023-08-01اقتصادي

قیمت بلیت پروازهای اربعین مقطوع است/ دسترسی همه مردم را به خرید بلیت فراهم می کنیم


وزیر راه و شهرسازی درباره راه آهن شملچه - بصره گفت: طرف عراقی زمین را برای عملیات مین روبی تحویل داده و کار دارد جلو می رود.

- وزیر راه و شهرسازی درباره راه آهن شملچه - بصره گفت: طرف عراقی زمین را برای عملیات مین روبی تحویل داده و کار دارد جلو می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرداد بذرپاش امروز در جمع خبرنگاران درباره عملیات حج 1402 بیان کرد: در این ایام تلاش شد با کمترین تاخیر و مشکل، بیشترین سطح خدمات ارائه شود.

کمتر از 90 هزار مسافر اعزام شد با حدود 1700 پرواز؛ زیرا برای هر زائر چهار پرواز باید انجام شود و غیر از چند مورد که نقص فنی بود، پروازها با تاخیرهای کمی انجام شد.

در این درجه هوایی که در سرزمین عربستان بود و هوای گرم هم محدودیت های پروازی خود را دارد و جا دارد از همه دست اندرکاران صنعت تشکر کنیم.

وی ادامه داد: در حوزه فرودگاه ها هم خدمات خوبی ارائه شد.

امسال از تعداد فرودگاه های بیشتری زائر ارسال کردیم و بنا داریم برای سال آینده این تعداد را افزایش دهیم؛ زیرا زمانی که تعداد فرودگاه ها افزایش پیدا می کند، دسترسی زائران هم به خدمات بیشتر می شود و لازم نیست همه به تهران مراجعه داشته باشند؛ از این رو برای اربعین، تعداد فرودگاه های ارائه کننده خدمات به مردم افزایش خواهد یافت و تلاش می کنیم امسال از تمام مراکز استان ها اعزام زائران ارب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت بلیت پروازهای اربعین مقطوع است/ دسترسی همه مردم را به خرید بلیت فراهم می کنیم

قیمت بلیت پروازهای اربعین مقطوع است/ دسترسی همه مردم را به خرید بلیت فراهم می کنیم