مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 19:002023-08-15بين الملل

شبکه خانواده بهاییِ اخلالگر در موضوع دارو چگونه دستگیر شدند + فیلم


وزارت اطلاعات فیلمی از شنود و نحوه زیر نظر گرفتن شبکه گسترده خانواده بهاییِ اخلالگر در موضوع دارو را منتشر کرد.

- شبکه خانواده بهاییِ اخلالگر در موضوع دارو چگونه دستگیر شدند + فیلم وزارت اطلاعات فیلمی از شنود و نحوه زیر نظر گرفتن شبکه گسترده خانواده بهاییِ اخلالگر در موضوع دارو را منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز یک شنبه 22 مرداد وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای اعلام کرد که شبکه گسترده خانواده بهاییِ اخلالگر در موضوع دارو کشف و اعضای آن بازداشت شدند.

روابط عمومی وزارت اطلاعات در بخشی از این اطلاعیه نوشته است: علاوه بر باندهای خلاف کار و انگیزه های سودجویانه، سرنخ هایی از ارتباطات خارجی و قرائنی از دخالت برخی فرق ضالّه نیز در این عرصه کشف گردید.

تنها در یک نمونه، یکی از خانواده های بهایی در شهر تهران با تملک آشکار و پنهانِ 20 داروخانه و 3 شرکت لوازم آرایشی و بهداشتی و انبارهای متعددِ غیرمجاز به ارتکاب انواع تخلفات و جرایم از قبیل قاچاق و احتکار دارو، تقلب در داروهای مسافرتی، پولشویی با شیوه های بسیار پیچیده و چند لایه و فرار مالیاتی پرداخته بود.

همچنین در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: در ادامه ی تحقیقات، علاوه بر موارد مزبور، تعداد 20 انبار مخفی متعلق به این خانواده حاوی داروهای قاچاق و احتکار شده و سایر اقلام بهداشتی و آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه خانواده بهاییِ اخلالگر در موضوع دارو چگونه دستگیر شدند + فیلم

شبکه خانواده بهاییِ اخلالگر در موضوع دارو چگونه دستگیر شدند + فیلم