مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 15:502023-08-11سياسي

«بی ثباتی معیشت» و «اختلاف طبقاتی» مشکلات امروز کشور


امروز در عرصه اقتصاد با دو مسئله «اختلاف طبقاتی شدید» که روزبه روز درحال توسعه است و «بی ثباتی در معیشت مردم» روبرو هستیم.

- مشهد- آیت الله علم الهدی گفت: امروز در عرصه اقتصاد با دو مسئله اختلاف طبقاتی شدید که روزبه روز درحال توسعه است و بی ثباتی در معیشت مردم روبرو هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازو مرگ و میر ناشی از آن نیز ما را به حالت استیصال درآورده، خشک سالی بیداد می کند و از نظر بودجه نیز در شرایطی هستیم که حتی برای حقوق کارمندان دولت در همین ماه، موجودی به حد کافی وجود ندارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به برخی مشکلات اساسی کشور به اعتراف دولتمردان دولت دوازدهم، خاطرنشان کرد: اکنون پس از دو سال، همه بدهی ها تسویه شده، بودجه عمومی تأمین شده، نقدینگی موردنیاز به وجود آمده و اگرچه در سال 1399، رشد اقتصادی به صفر رسیده بود اما با وجود اغتشاشات و خسارت های شدید اقتصادی که این مسائل به کشور تحمیل کرد، رشد اقتصادی کشور در مدار 4 درصد قرار گرفته است.

وی افزود: توسعه تجارت خارجی و صادرات غیرنفتی به حدی رسیده که با گذشته قابل مقایسه نیست و در شرایطی که صادرات نفت ما به 300 هزار بشکه در روز تقلیل پیدا کرده بود، امروز به یک میلیون و 500 هزار بشکه در روز رسیده و این ها نشانه هایی از رشد اقتصادی در این دولت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بی ثباتی معیشت» و «اختلاف طبقاتی» مشکلات امروز کشور

«بی ثباتی معیشت» و «اختلاف طبقاتی» مشکلات امروز کشور