مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 15:102023-08-04سياسي

مطالبه گری جوانان باعث پاسخگوشدن مسئولان می شود


مطالبه گری جوانان باعث پاسخگوشدن مسئولان می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید سعید حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه کاشان با اشاره به اینکه مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی باید قدردان خدا باشند که توفیق خدمت به آنها داده شده است، اظهار داشت: یکی از مهمترین اصول در مدیریت این است که مسئولین و مردم ارتباط نزدیکی با همدیگر داشته باشند.

وی با اشاره به برخی از اقدامات جوانان در مطالبه گری از مسئولین ابراز داشت: مطالبه گری باعث می شود که مدیران و مسئولین به مردم پاسخگو شوند.

امام جمعه کاشان با اشاره به اینکه این یک فرصت برای مردم و مسئولین است، تصریح کرد: گروه مطالبه گران در کاشان در حوزه های مختلف مثل محیط زیست، حجاب و عفاف، آب و غیره کمیته هایی تشکیل داده است که در این حوزه ها اقدامات خوبی هم انجام شده و یا در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه مدیران و مسئولین غافل با مطالبه گری مردم و جوانان از خواب غفلت بیدار می شوند، گفت: البته که این جوانان هم باید تقوا را رعایت و محدودیت های اداری و مالی موجود را در نظر داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه مطالبه گری باید در چارچوب قانون باشد، افزود: از مدیران و مسئولین هم می خواهیم در خدمت به مردم تمام تلاش خود را به کار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه گری جوانان باعث پاسخگوشدن مسئولان می شود

مطالبه گری جوانان باعث پاسخگوشدن مسئولان می شود