مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 11:552023-08-19فرهنگي

جایزه کتاب سال زنجان در انتظار شرکت کنندگان


معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان زنجان گفت: حمایت و تشویق مولفان، مترجمان و پدیدآورندگان کتاب و ترویج کتاب و کتابخوانی هدف برگزاری جایزه کتاب سال زنجان است.

- ایسنا/زنجان معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان زنجان گفت: حمایت و تشویق مولفان، مترجمان و پدیدآورندگان کتاب و ترویج کتاب و کتابخوانی هدف برگزاری جایزه کتاب سال زنجان است.

ایرانه حیدری در گفت وگو با ایسنا، درباره برگزاری چهارمین دوره کتاب سال زنجان، اظهار کرد: کتاب سال با همکاری معاونت فرهنگی وزارت متبوع، خانه کتاب و ادبیات ایرانیان و اداره ‍کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می شود که اولین دوره آن از سال 1398 شروع شده است.

وی با اشاره به اهداف برگزاری جایزه کتاب سال در استان زنجان، افزود: حمایت و تشویق مولفان، مترجمان و پدیدآورندگان کتاب و ترویج کتاب و کتاب خوانی از اهداف برگزاری جایزه کتاب سال زنجان است.

این مسئول تصریح کرد: جایزه کتاب سال تا سال 1400 به صورت متوالی برگزار می شد که بنا به اعلام خانه کتاب و ادبیات در سال 1401 در استان هایی که تعداد آثار ارسالی به جایزه کتاب از 100 عنوان کمتر باشد، این دوره به صورت دوسالانه برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایزه کتاب سال زنجان در انتظار شرکت کنندگان

جایزه کتاب سال زنجان در انتظار شرکت کنندگان