مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 18:162023-08-15ورزشي

یامین پور: بانک ها تقاضاهای تسهیلات ازدواج را تا پایان شهریورماه پرداخت کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، وحید یامین پور ظهر امروز با حضور در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان قم که در سالن جلسات استانداری قم برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: رسیدگی به مسائل جوانان امروز از ماموریت های اصلی دولت سیزدهم است و رییس جمهور نگاه مثبتی بر حل مسائل و مشکلات جوانان دارند.

  وی افزود: به تعبیر رهبر انقلاب آینده هولناکی در حوزه جوانی جمعیت خواهیم داشت، بر اساس آمار سال 1395 جمعیت جوان 18 تا 34 سال حدود 25 میلیون نفر بوده اما امروز این آمار به 21 میلیون نفر کاهش پیدا کرده است.

  معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: دولت تاکید بسیاری در موضوع تسهیل گری در ازدواج جوانان دارد، بدین جهت رییس جمهور فقط در همین موضوع 19 مصوبه را به دستگاه ها ابلاغ کرده است و واقعیت این است که بحث ازدواج در سند تحول دولت جزو ماموریت های اصلی تعریف دشده است.

  یامین پور در ادامه با اشاره به دستور رییس جمهور به بانک ها درخصوص پرداخت تسهیلات ازدواج، خاطرنشان کرد: مطابق این دستور کلیه بانک ها در سراسر کشور موظف هستند تا پایان شهریورماه سال جاری به طور 100 درصد تسهیلات ازدواج افراد در صف را پرداخت کنند.

وی اشاره کرد: مطابق آمار در استان قم بیش از 2 هزار نفر در صف اخذ تسهیلات ازدواج هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یامین پور: بانک ها تقاضاهای تسهیلات ازدواج را تا پایان شهریورماه پرداخت کنند

یامین پور: بانک ها تقاضاهای تسهیلات ازدواج را تا پایان شهریورماه پرداخت کنند