مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 23:402023-08-17اقتصادي

گردشگری کرمانشاه با روش نوآورانه توسعه هدفمند خواهند داشت


رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه گفت: ظرفیت های گردشگری کرمانشاه با روش نوآورانه توسعه هدفمند خواهند داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیامک آزادی بعد از ظهر پنجشنبه در نخستین جشنواره نوآوری در گردشگری استان کرمانشاه که در برج فناوری این استان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، مدیرکل گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی و مدیر انجمن اقامتگاه های بوم گردی کشور و مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: پارک علم و فناوری متولی زیست بوم فناوری و نوآوری بوده که فعالیت های مبتنی بر اولویت های منطقه ای را بر عهده دارد.

وی افزود: یکی از فعالیت های پارک علم و فناوری، حوزه گردشگری است که توجه به پتانسیل ها و ظرفیت های استان کرمانشاه باید توجه ویژه ای برای توسعه این حوزه صورت گیرد.

رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه با بیان اینکه امروز گردشگری یکی از اولویت های استان کرمانشاه است، تصریح کرد: بر همین اساس نمی توان نسبت به توسعه این حوزه بی تفاوت بود بلکه مجموعه پارک علم و فناوری وظیفه دارد بخش های کارکردی در نظام نوآوری را پیاده سازی کند.

آزادی رویداد نوآوری در گردشگری استان کرمانشاه را از 2 بعد حائز اهمیت دانست و گفت: یکی از این ابعاد این رویداد ایجاد فضای رقابتی و کسب و کارهای پایدار کوچک و بزرگ در این حوزه بوده و دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری کرمانشاه با روش نوآورانه توسعه هدفمند خواهند داشت

گردشگری کرمانشاه با روش نوآورانه توسعه هدفمند خواهند داشت